100,- RABAT, når du handler for 399,- Angiv koden OCT100 i indkøbskurven. Gælder til den 5/10. Gælder ikke julekalender.
Lige nu FRI FRAGT!

Købsvilkår

Købsvilkårenes gyldighed
Vilkårene er gældende for samtlige produkter, som markedsføres og sælges via vores hjemmeside www.yves-rocher.dk

Hvis du har foretaget din bestilling via vores trykte materiale eller pr. telefon, klik her.
Fragt- og ekspeditionsgebyr
Hvis bestillingen er under 249 DKK, tilkommer fragtomkostninger på 35 DKK.
Bestillinger, som er under 99 DKK efter afdrag af eventuel rabat, ekspederes ikke.
Leveringstid
Vi leverer normalt din pakke inden for 2-5 hverdage. Hvis efterspørgslen på et produkt viser sig at være meget større end forventet, må vi afvente leveringen af nye produkter fra vores fabrikker. Vi venter da med at sende de bestilte varer, til alle varer er på lager. Vi forbeholder os retten til at stryge varen fra din bestilling i de tilfælde, hvor levering ikke kan ske inden for rimelig tid. Ved forsinket levering har du ret til at ophæve købet, hvis forsinkelsen er af væsentlig betydning for dig. Hvis du har betalt på forhånd og ønsker at ophæve købet på grund af forsinket levering, tilbagebetales pengene normalt til dig inden for 14 dage.
Betalingsalternativer
Betaling - Faktura (Yves Rocher)
Produkterne leveres sammen med en faktura og du har altid op til 30 dages omkostningsfri kredit.
Vi forbeholder os retten til at begrænse antallet af ubetalte fakturaer. Vi ekspederer ikke ordrer til f.eks. Poste Restante-adresser samt kunder med betalingsanmærkninger og lignende.
Ved for sen betaling opkræves rykkergebyr, morarente og inkassoomkostninger.

Betaling - Kortbetaling, Konto/delbetalning, Faktura (KLARNA)
Yves Rocher bruger Klarna Checkout til privatkunder, som handler i Danmark. Se nedenstående for tilgængelige betalingsalternativer.

Når du klikker på "Betal", godkender du Klarnas vilkår samt vores købsvilkår.

Klarna Checkout præsenterer en vis information for dig, så snart du er identificeret. Der indhentes aldrig en kreditoplysning direkte i Klarna Checkout, kun ved behov, afhængigt af den betalingsmetode du har valgt. Kreditoplysninger, som indhentes af Klarna, påvirker ikke din kreditværdighed og kan ikke ses af andre, der begærer kreditoplysninger om dig, fx banker. Hvis kredit ikke bevilliges, skal man vælge en anden betalingsmetode, såsom kortbetaling eller Klarna Direkt, alternativt kan Klarna kontaktes.
Tilgængelige betalingsmetoder i Klarna Checkout er: Faktura 14 dage, Konto/delbetaling og kortbetaling.

Mere information og fuldstændige vilkår om Klarnas betalingsalternativer finder du hos klarna.com. Hvis du har spørgsmål til din betaling, kontakt venligst Klarnas kundeservice. Du kan også se dine fakturaer og deres betalingsstatus på klarna.com under "Mine sider".

Faktura
Betaling mod Klarna faktura med 14 dages betalingstid. Der tilkommer intet fakturagebyr. Fakturaen sendes via mail i forbindelse med, at ordren sendes fra vores lager. For at kunne betale mod faktura skal bestillingen sendes til din folkeregisteradresse, og du skal oplyse korrekte og fuldstændige personoplysninger. Ved forsinket betaling tilkommer rykkergebyr og morarenter i henhold til gældende lov. Ved udebleven betaling går ærindet videre til Klarnas inkassoselskab, og der tilkommer inkassogebyr i henhold til gældende lov.

Konto/delbetaling
Du kan delbetale din faktura via Klarna konto. Du kan vælge, hvor meget du vil betale af på dit beløb, dog mindst 50 kr. om måneden. Du kan når som helst betale hele den resterende gæld. I så fald afsluttes din konto automatisk. De fuldstændige vilkår finder du hos Klarna.

Kortbetaling
Sikker kortbetaling med VISA og Mastecard. Ingen kortgebyrer tilkommer. Ingen kortoplysninger lagres hos os, de gemmes hos vores samarbejdspartner Klarna. Kortbetalinger, som håndteres af Klarna, er PCI-DSS certificerede.
Hentning af din pakke
Vores pakker sendes uden omdeling. For at gøre det så enkelt som muligt for dig at hente din pakke vælger Yves Rocher det Bring afhentningssted som ligger nærmest din bopæl. Afhentningsstedet er hos et ombud i en butik eller på en tankstation. Vil du have pakken sendt med omdeling og leveret på din adresse så kan du bestille ”levering til døren” mod et gebyr.
Aldersgrænse
For at bestille via internet skal du være fyldt 18 år.
UAFHENTEDE PAKKER
Hvis du ikke afhenter din pakke betragtes dette ikke, som en fortrydelse af købet. For at fortryde købet, skal du give os besked herom efter ovennævnte procedure. Hvis du ikke afhenter din vare eller den bliver returneret, vil vi kontakte dig for at høre, om du vil fortryde købet. I forbindelse med uafhentede pakker debiterar vi 150 DKK. Vælger du at fastholde købet skal du betale omkostningerne ved at få varen leveret igen.
Ordrer fra udlandet
Vi leverer ikke til adresser uden for Danmark, vi leverer heller ikke til Grønland og på Færøerne. For at se, hvilke lande vi findes i, kan du gå ind på www.yves-rocher.com
Fortrydelsesret og retur
Hvis du af en eller anden grund ikke skulle være tilfreds med et produkt, kan du returnere det inden 14 dage, efter du har modtaget din pakke. Ved returnering af kosmetiske produkter skal disse være ubrugte. Som kunde har du ret til at åbne emballagen for at kontrollere varen. Vedlæg kundeservicedelen fra din faktura og skriv, om du ønsker at bytte produktet eller at få dine penge tilbage.

Vælger du at få pengene tilbage, betaler vi varens pris samt ekspeditionsafgiften og fragten, som vi har debiteret dig. Hvis du har bestilt mere end ét produkt og ikke returnerer alle, betaler vi dog ikke ekspeditionsafgiften og fragten tilbage. Dette skyldes, at ekspeditionsafgiften og fragten i de fleste tilfælde er de samme, uanset hvor mange produkter du har købt.

Ved bytte eller retur står du selv for returfragten og transportrisiko.Hvis varen er forkert eller fejlekspederet, kontakt kundeservice, før du returnerer din vare.  

Hvis du vælger at få pengene retur, betaler vi omkostningen for varen samt fragt- og ekspeditionsgebyr, som vi har debiteret dig. Tilbagebetalingen sker normalt inden for 14 dage, efter vi har modtaget meddelelsen fra dig, og under forudsætning af at varen er kommet retur til os i uændret tilstand. Hvis du bestiller flere varer og ikke returnerer dem alle, tilbagebetaler vi kun omkostningen for varen. Dette skyldes, at fragt- og ekspeditionsgebyret i de fleste tilfælde er det samme, uafhængigt af hvor mange varer du har købt.

Hvis en vare er fejlagtig, så ring eller mail venligst til vores kundeservice på kundeservice@yves-rocher.dk
Adresseændring eller andre ændringer
Ved adresseændring eller andre ændringer bedes du meddele os dette via e-mail kundeservice@yves-rocher.dk eller telefon. Dette gør det lettere for os at give dig en god service.
Erstatningsvarer
I visse tilfælde får et produkt en ny emballage eller formel. Vi forbeholder os i så fald retten til at erstatte det ældre produkt med det nye. Nogle gange bliver vores gaver og præmier også mere populære end forventet, hvilket kan indebære, at de bliver udsolgt. Vi har i så fald ret til at erstatte gaven/præmien med en anden.
Reklamation
Hvis der er sket en fejl i forbindelse med din bestilling, hvis noget er gået i stykker, eller hvis der er andet, som du ikke er tilfreds med – henvend dig med en reklamation til vores kundeservice, så snart du opdager dette, så vil vi gøre vores yderste for at hjælpe dig. Reklamationer skal ske inden for rimelig tid fra du har opdaget manglen.

Du har altid to års reklamationsret i henhold til købeloven.
Tilbuddets gyldighed
Hvert tilbud er unikt og kan ikke kombineres med noget andet tilbud. Bemærk, at hver bestilling leveres separat. De specialtilpassede købsvilkår, som eventuelt står nævnt i forbindelse med respektive tilbud, går forud for de vilkår, som er anført her. Tilbud gælder t.o.m. angivet dato, eller så længe lager haves. Vi forbeholder os retten til at trække et tilbud tilbage før udgangen af en angivet gyldighedstid.
Nuanceforskelle
Der kan forekomme mindre nuanceforskelle mellem de farveprøver, som vises på skærmen eller i vores trykte materiale, og farven på de produkter, som leveres til dig.
Forbehold
Vi forbeholder os retten til at annullere bestillinger, uanset om det gælder fejlagtigheder som trykfejl, tekniske problemer eller masseordrer.
Bestillinger fra forhandlere
Vi forbeholder os retten til at stoppe og kreditere bestillinger fra forhandlere.
Priser
Priserne er angivet i DKK og er inklusive 25 % moms. Vi forbeholder os retten til at justere priserne i forbindelse med omstændigheder, som vi ikke råder over, fx forhøjede råvarepriser, momsjusteringer, ændrede valutakurser eller andre statslige indgreb.
Ophavsret
Informationen på www.yves-rocher.dk omfattes af Lov (nr. 1144 af 23. oktober 2014) om ophavsret (Ophavsretsloven) Materiale fra yves-rocher.dk må ikke kopieres, modificeres, genudgives eller distribueres i strid med Ophavsretsloven og uden skriftlig godkendelse fra Yves Rocher Suède AB.
Tvister
Forbrugere
Ved tvister, som det ikke lykkes os at løse sammen, anbefaler vi, at du henvender dig til Center for Klageløsning. Vores policy er at følge Forbrugerklagenævnets anbefalinger. Du finder deres hjemmeside her: http://www.forbrug.dk/.

Du kan også bruge den onlineplatform, som EU-kommissionen har oprettet til løsning af tvister. Du finder onlineplatformen her: http://ec.europa.eu/odr.
Transportforsikring
Yves Rocher bærer ansvaret for eventuelle fragtskader mellem vores lager og dit nærmeste udleveringssted. Hvis pakken er beskadiget ved ankomsten, beder vi dig anmelde dette direkte på stedet. Så tager udleveringsstedet pakken tilbage, og vi sender en ny pakke til dig.
Lagring af personlige oplysninger
Når du foretager en bestilling, godkender du, at Yves Rocher lagrer dine personlige oplysninger for at kunne håndtere din bestilling samt for at kunne markedsføre forskellige tilbud vedrørende tilsvarende produkter. Al behandling af personlige oplysninger sker i overensstemmelse med GDPR.

Hvis du ikke længere ønsker, at dine oplysninger skal anvendes af os, eller hvis du vil have oplyst, hvilke personlige oplysninger vi har lagret om dig, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Om cookies
Vores website anvender såkaldte ”cookies”. Dette er en standardiseret teknologi, som næsten alle websites benytter sig af i dag.

En cookie er en tekstfil, som lagres på kundens computer, når kunden surfer til en website. En cookie indeholder kun tekstinformation og kan ikke indeholde virus. Brugen af cookies på en website giver mulighed for at forbedre websiten via funktioner, som ellers ikke ville være mulige. Ingen personlig information gemmes via cookies på websiten, og den information, som gemmes om de besøgende, kan ikke spores.

Hvis du ikke ønsker at tillade anvendelsen af cookies, kan du ændre indstillingerne i din browser. https://www.yves-rocher.dk/control/dynpage/~struct=infopage/~page=privacy_dk#link4
Virksomhedsinformation
Åbningstider kundeservice
Mandag – fredag: 08.00-18.00
Lørdag: 09.00-14.00 Søn- og helligdage: lukket

Postadresse: Yves Rocher Suéde AB, Postboks 109, 0900 København C

E-mail: kundeservice@yves-rocher.dk

Tlf. nr.: 33 33 04 70
CVR-nr.:20 32 04 35 

Yves Rocher Suede AB
Org. Nr: 556234-6675
Dine præferencer angående din integritet, din sekretesse og anvendelse af cookies
Hos Yves Rocher bruger vi cookies fra første og tredje part for at forbedre din brugeroplevelse og give dig personlige tilbud i markedsføringsøjemed. Når du fortsætter med at navigere på websiden, accepterer du vores cookies.
Læs mere om cookies