20% RABAT på hele dit køb! Angiv rabatkoden 20JUNE i indkøbskurven t.o.m. 6/6.

BESTILLING

Fragt
Handler du på hjemmesiden er det fragtfrit når du handler for over 249,-. Handler du for mindre end 249,- tilkommer fragtgebyr på 35,-. Yves Rocher ekspederer ikke bestillinger under 99,- efter afdrag af eventuel rabat. Bestiller du fra et postordretilbud er fragtgrænsen en anden og på hvert tilbud er det oplyst hvilken fragtgrænse som gælder for det aktuelle tilbud man sidder med.   
Jeg har fået en rabatkode som giver mig en ekstra rabat eller præmie
Rabatkoden gælder kun når du handler på hjemmesiden og det er i rubrikken «rabatkode» som findes længst nede i indkøbskurven som rabatkoden skal registreres. For at aktivere rabatkoden klikker du «ok»  da skal præmien eller rabatten som er lovet registreres omgående.
 
Kan jeg anvende rabatkoden på mit postordretilbud?
Rabatkoden gælder kun når du handler på hjemmesiden og kan ikke kombineres med dine postordretilbud
                                                                         

 
Jeg har flere rabatkoder jeg vil anvende på samme bestilling
Du kan anvende 1 rabatkode pr bestilling
Jeg har lige bestilt men vil ændre noget i bestillingen
Du kan ikke selv ændre din bestilling og vi beder dig kontakte kundeservice så hjælper vi dig bedst muligt.
 
Kan jeg finde en oversigt over mine køb på min kundekonto?
Oversigt over dine køb og fakturaer finder du på samme side der du sporer din bestilling https://services.yves-rocher.com/DK/
Kan jeg se hvad fakturaerne indeholder?
Vil du have en fakturakopi hjælper kundeservice dig med det.
Jeg er ikke tilfreds med varen jeg har købt eller jeg fortryder mit køb
Hvis du mod formodning ikke skulle være tilfreds med en vare eller fortryder et køb så kan du returnere den inden 14 dage efter at du har hentet pakken. Varen skal være uanvendt og returen skal sendes til Yves Rocher, Postboks 109 0900 København C. Vedlæg kundeservicedelen fra fakturaen og skriv om du vil bytte varen eller få pengene tilbage. Vælger du at få pengene tilbage betaler vi den pris du har betalt for varen samt ekspeditionsafgiften og fragten. Har du bestilt flere varer og ikke returnerer alle så tilbagebetaler vi ikke ekspeditionsafgiften og fragten. Dette fordi ekspeditionsafgiften og fragten i de fleste tilfælde er den samme uafhængig af hvor mange varer du har købt. Ved bytte eller retur står du selv for fragt- og transportrisiko.
 
Vi har sendt dig forkerte varer eller noget er gået i stykker
Vi vil gerne have mulighed for at rette vores fejl. Har vi ekspederet din bestilling forkert eller er noget gået i stykker eller er der noget andet, som du ikke er tilfreds med – så henvend dig straks til vores kundeservice, så skal vi gøre vores bedste for at hjælpe dig. Send en e-mail, ring eller skriv til os. Hvis du skriver til os, beder vi dig anvende kundeservicedelen fra den pågældende faktura. Yves Rocher betaler naturligvis for returfragten, hvis vi har begået en fejl. Ved reklamation af en hel levering erstatter vi også den af kunden betalte fragt og ekspeditionsafgift. Ved eventuel tvist følger vi Købeloven.
Dine præferencer angående din integritet, din sekretesse og anvendelse af cookies
Hos Yves Rocher bruger vi cookies fra første og tredje part for at forbedre din brugeroplevelse og give dig personlige tilbud i markedsføringsøjemed. Når du fortsætter med at navigere på websiden, accepterer du vores cookies.
Læs mere om cookies