ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Spørgsmål og svar
Almindelige spørgsmål
Bestilling
Levering
Kundekonto
Kundenummer
Nyhetsbrev
Tilbud
Faktura/betalinger
Spore min bestilling

    Almindelige spørgsmål

    Hvordan kan jeg bestille mine Yves Rocher- produkter. Efter at onlineshoppen er lukket?

    Du vil være i stand til at bestille dine produkter via postordre. Det betyder, at du vil modtage tilbud sendt til dig med posten. Du afgiver derefter din ordre på produkter via den bestillingsformular, der følger med dit tilbud. Det kan du gøre dette via online bestilling, ved at sende ind din bestilling med posten eller ringe til vores kundeservice.

    Vil Yves Rocher-mærket overleve?

    Ja, Yves Rocher mærket forbliver. I Danmark vil du stadig kunne købe vores produkter via postordre eller telefon.

    Hvordan bliver jeg postordrekunde?

    Du kan kontakter vores kundeservice via e-mail eller telefon

    Kontaktoplysninger:
    Vores åbningstider er: mandag-fredag 8-18, lørdag 9-14 på telefonnummer 33330470.
    Eller via e-mail: kundeservice@yves-rocher.dk

    Hvordan fungere det, hvis jeg vil afgive en ordre via postordre?

    Du bestiller produktet via den bestillingsformular, der følger med i tilbuddet, som du får sendt hjem.
    Det kan du gøre via online bestilling, ved at din sende ind din bestilling pr brev eller ved at ringe.

    Vil jeg kunne se alle de produkter, som jeg ser i webshoppen på postordre?

    Det meste af vores sortiment er også tilgængeligt via postordre. Der er dog nogle undtagelser, men for det meste er sortimentet det samme.

    Hvis jeg ikke ønsker at bestille via postordrekataloget efter lukningen af onlineshoppen- hvordan gør jeg det?

    Du er meget velkommen til at ringe vores kundeservice for at afgive din ordre. Du når dem på; 33330470.

    Vil jeg kunne følge jer på sociale medier?

    Ja, du er meget velkommen til at følge os på vores Instagram-konto @Yvesrochernordic

    Fragt

    Handler du på hjemmesiden er det fragtfrit når du handler for over 249,-. Handler du for mindre end 249,- tilkommer fragtgebyr på 39,-. Yves Rocher ekspederer ikke bestillinger under 99,- efter afdrag af eventuel rabat. Bestiller du fra et postordretilbud er fragtgrænsen en anden og på hvert tilbud er det oplyst hvilken fragtgrænse som gælder for det aktuelle tilbud man sidder med.   

    Hvor lang er leveringstiden?

    Normalt leverer vi pakken indenfor en uge. Hvis efterspørgsel på et produkt bliver større end forventet, må vi vente på nye produkter fra vores fabrikker. Pakken sendes da først når alle produkterne er på lager.
    Er der lang ventetid på et produkt sender vi de produkter som vi har på lager og når det ventede produkt kommer på lager sendes det fragtfrit til dig.
    Følg din bestilling


     

    Jeg er ikke tilfreds med varen jeg har købt eller jeg fortryder mit køb

    Hvis du mod formodning ikke skulle være tilfreds med en vare eller fortryder et køb så kan du returnere den inden 14 dage efter at du har hentet pakken. Returen skal sendes til Yves Rocher, Postboks 109 0900 København C. Vedlæg kundeservicedelen fra fakturaen og skriv om du vil bytte varen eller få pengene tilbage. Vælger du at få pengene tilbage betaler vi den pris du har betalt for varen samt ekspeditionsafgiften og fragten. Har du bestilt flere varer og ikke returnerer alle så tilbagebetaler vi ikke ekspeditionsafgiften og fragten. Dette fordi ekspeditionsafgiften og fragten i de fleste tilfælde er den samme uafhængig af hvor mange varer du har købt. Ved bytte eller retur står du selv for fragt- og transportrisiko.
     

    Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse eller anden information på min kundekonto?

    Vi sætter pris på at du også kontakter vores kundeservice når du ændrer adresse, e-mail adresse eller andet så vi kan opdatere informationen på dit kundenummer.

    SE ALLE

    Bestilling

    Fragt

    Handler du på hjemmesiden er det fragtfrit når du handler for over 249,-. Handler du for mindre end 249,- tilkommer fragtgebyr på 39,-. Yves Rocher ekspederer ikke bestillinger under 99,- efter afdrag af eventuel rabat. Bestiller du fra et postordretilbud er fragtgrænsen en anden og på hvert tilbud er det oplyst hvilken fragtgrænse som gælder for det aktuelle tilbud man sidder med.   

    Jeg har fået en rabatkode som giver mig en ekstra rabat eller præmie

    Rabatkoden gælder kun når du handler på hjemmesiden og det er i rubrikken «rabatkode» som findes længst nede i indkøbskurven som rabatkoden skal registreres. For at aktivere rabatkoden klikker du «ok»  da skal præmien eller rabatten som er lovet registreres omgående.
     

    Kan jeg anvende rabatkoden på mit postordretilbud?

    Rabatkoden gælder kun når du handler på hjemmesiden og kan ikke kombineres med dine postordretilbud
                                                                             

     

    Jeg har flere rabatkoder jeg vil anvende på samme bestilling

    Du kan anvende 1 rabatkode pr bestilling

    Jeg har lige bestilt men vil ændre noget i bestillingen

    Du kan ikke selv ændre din bestilling og vi beder dig kontakte kundeservice så hjælper vi dig bedst muligt.
     

    Kan jeg finde en oversigt over mine køb på min kundekonto?

    Oversigt over dine køb og fakturaer finder du på samme side der du sporer din bestilling https://services.yves-rocher.com/DK/

    Kan jeg se hvad fakturaerne indeholder?

    Vil du have en fakturakopi hjælper kundeservice dig med det.

    Jeg er ikke tilfreds med varen jeg har købt eller jeg fortryder mit køb

    Hvis du mod formodning ikke skulle være tilfreds med en vare eller fortryder et køb så kan du returnere den inden 14 dage efter at du har hentet pakken. Returen skal sendes til Yves Rocher, Postboks 109 0900 København C. Vedlæg kundeservicedelen fra fakturaen og skriv om du vil bytte varen eller få pengene tilbage. Vælger du at få pengene tilbage betaler vi den pris du har betalt for varen samt ekspeditionsafgiften og fragten. Har du bestilt flere varer og ikke returnerer alle så tilbagebetaler vi ikke ekspeditionsafgiften og fragten. Dette fordi ekspeditionsafgiften og fragten i de fleste tilfælde er den samme uafhængig af hvor mange varer du har købt. Ved bytte eller retur står du selv for fragt- og transportrisiko.
     

    Vi har sendt dig forkerte varer eller noget er gået i stykker

    Vi vil gerne have mulighed for at rette vores fejl. Har vi ekspederet din bestilling forkert eller er noget gået i stykker eller er der noget andet, som du ikke er tilfreds med – så henvend dig straks til vores kundeservice, så skal vi gøre vores bedste for at hjælpe dig. Send en e-mail, ring eller skriv til os. Hvis du skriver til os, beder vi dig anvende kundeservicedelen fra den pågældende faktura. Yves Rocher betaler naturligvis for returfragten, hvis vi har begået en fejl. Ved reklamation af en hel levering erstatter vi også den af kunden betalte fragt og ekspeditionsafgift. Ved eventuel tvist følger vi Købeloven.
    SE ALLE

    Levering

    HENTNING AF DIN PAKKE

    Vores pakker sendes uden omdeling. For at gøre det så enkelt som muligt for dig at hente din pakke vælger Yves Rocher det Bring afhentningssted som ligger nærmest din bopæl. Afhentningsstedet er hos et ombud i en butik eller på en tankstation. Vil du have pakken sendt med omdeling og leveret på din adresse så kan du bestille ”levering til døren” mod et gebyr.
     

    LEVERING PÅ MIN ADRESSE

    Vores pakker sendes uden omdeling. Vil du have pakken sendt med omdeling og leveret på din adresse så kan du bestille ”levering til døren” mod et gebyr.
     

    FIRMAADRESSE

    Vores pakker sendes uden omdeling. Vil du have en pakke leveret til en firmaadresse så kan du vælge «levering til døren» mod et ekspeditionsgebyr.
     

    Kundekonto

    Jeg vil handle på hjemmesiden men er allerede kunde

    Begynd med at oprette en kundekonto. Dette gælder også selvom du allerede er kunde hos Yves Rocher. Du registrerer dig som om du er en ny kunde. Udfyld de obligatoriske felter. Udfra de personlige oplysninger som du oplyser finder vi frem til dit kundenummer i vores kunderegister.

    Hvordan opretter jeg en kundekonto?

    Du opretter en kundekonto ved at klikke på «opret en kundekonto» som findes på vores hjemmeside eller klik her https://www.yves-rocher.dk/register.

    Ifyld dine personlige oplysninger, observer venligst at ordrer kun sendes til modtagere som vi har komplet fornavn på. Du vælger også et hemmeligt password. Bekræft derefter at du vil oprette en kundekonto, klik på «bekræft».

    Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse eller anden information på min kundekonto?

    Vi sætter pris på at du også kontakter vores kundeservice når du ændrer adresse, e-mail adresse eller andet så vi kan opdatere informationen på dit kundenummer.

    Jeg er flyttet og har ændret adressen på min kundekonto

    Hvis du laver en adresseændring eller anden ændring på din kundekonto så beder vi dig også kontakte os via e-mail eller telefon så vi kan opdatere informationen på dit kundenummer.

    Jeg har forsøgt at logge ind mange gange uden at lykkes og nu får jeg meddelse om at min kundekonto er deaktiveret

    Kontakt venligst kundeservice så aktiverer vi din konto og giver dig eventuelt et nyt password.

    Jeg har glemt mit password til min kundekonto

    Vælg «log ind» som findes øverst på hjemmesiden og vælg «har du glemt dit password?". Skriv din e-mail adresse så sender vi et nyt password til dig.
    SE ALLE

    Kundenummer

    Hvor finder jeg mit kundenummer?

    Dit kundenummer finder du på dine fakturaer eller på reklamerne som vi sender til dig. Har du ikke dit kundenummer kan du kontakte kundeservice så hjælper vi dig.

    Hvornår behøver jeg mit kundenummer?

    Du behøver dit kundenummer når du skal spore din bestilling

    https://services.yves-rocher.com/DK/, bestille via dit postordre tilbud på onlineorder eller når du vil hverve en kunde. Ellers er det altid fint hvis du kan oplyse kundenummeret når du kontakter os i alle henseende.

    Nyhetsbrev

    Hvordan abonnerer jeg på jeres nyhedsbrev?

    Klik på «Abonnere på nyhedsbrev» som findes øverst på hjemmesiden. Skriv din e-mail adresse og klik "ok". Registrere dine personlige oplysninger og klik "bekræft".

    Hvordan afmelder jeg jeres nyhedsbrev?

    Du kan enkelt afmelde nyhedsbrevet på vores hjemmeside via nyhedsbrevet eller klik her

    Jeg har afmeldt jeres nyhedsbrev men får dem stadig

    Kontakt venligst kundeservice, oplys dit navn så undersøger vi om du har en anden aktiv email adress

    Tilbud

    Sender Yves Rocher månedspakker?

    Vi sender ingen månedspakker, du vælger selv hvornår du vil bestille.
     

    Jeg vil bestille på hjemmesiden men har også fået et postordretilbud som jeg vil bestille fra

    Du kan ta del af rabatterne både på hjemmesiden og postordretilbuddet ved at gøre separate bestillinger som bliver faktureret hver for sig

     

    Jeg har fået et postordretilbud men finder det ikke på hjemmesiden

    Du kan bestille fra tilbuddet via  www.yves-rocher.dk/onlineorder, eller via rubrikken «tilbud via postordre» som du finder på hjemmesiden. Oplys kampagnekoden som står på det pågældende tilbud, du finder den på bestillingsedlen. Kampagnekoden begynder med feks D13XXXXX. Når du har skrevet kampagnekoden og dit kundenummer vises ordresedlen i miniformat. Hvis du bestiller fra et postordretilbud gælder den købsinformation som oplyses i det aktuelle tilbud du bestiller fra. Du behøver ikke at oprette en kundekonto på hjemmesiden når du bestiller fra vores postordretilbud, kun kampagnekoden og dit kundenummer.

     

    Jeg ønsker ikke at få adresseret tilbud fra Yves Rocher

    Kontakt kundeservice så hjælper vi dig

    Jeg har bedt jer stoppe adresserede tilbud men de kommer stadigvæk

    Vores adresserede tilbud planlægges i god tid og derfor kan der komme 1-2 tilbud efter du har afmeldt dem.
     

    Kan jeg anvende rabatkoden på mit postordretilbud?

    Rabatkoden gælder kun når du handler på hjemmesiden og kan ikke kombineres med dine postordretilbud

    JEG HAR FLERE RABATKODER JEG VIL ANVENDE PÅ SAMME BESTILLING

    Du kan anvende 1 rabatkode pr bestilling

    JEG HAR SET EN PRÆMIE PÅ ET ANDET TILBUD SOM JEG VIL HAVE MED PÅ MIN BESTILLING - KAN JEG BYTTE PRÆMIER?

    Du kan ikke kombinere forskellige tilbud eller bytte præmier fra forskellige tilbud.

    JEG HAR FLERE RABATKODER, JEG GERNE VIL BRUGE I SAMME KØB

    Du kan kun bruge en rabatkode pr. Køb.
    SE ALLE

    Faktura/betalinger

    FAKTURA

    Betaling mod Klarna faktura med 30 dages betalingstid. Der tilkommer intet fakturagebyr. Fakturaen sendes via mail i forbindelse med, at ordren sendes fra vores lager. For at kunne betale mod faktura skal bestillingen sendes til din folkeregisteradresse, og du skal oplyse korrekte og fuldstændige personoplysninger. Ved forsinket betaling tilkommer rykkergebyr og morarenter i henhold til gældende lov. Ved udebleven betaling går ærindet videre til Klarnas inkassoselskab, og der tilkommer inkassogebyr i henhold til gældende lov.

    KONTO/DELBETALING

    Du kan delbetale din faktura via Klarna konto. Du kan vælge, hvor meget du vil betale af på dit beløb, dog mindst 50 kr. om måneden. Du kan når som helst betale hele den resterende gæld. I så fald afsluttes din konto automatisk. De fuldstændige vilkår finder du hos Klarna.

    KORTBETALING

    Sikker kortbetaling med VISA og Mastecard. Ingen kortgebyrer tilkommer. Ingen kortoplysninger lagres hos os, de gemmes hos vores samarbejdspartner Klarna. Kortbetalinger, som håndteres af Klarna, er PCI-DSS certificerede.

    Spore min bestilling

    Hvor lang er leveringstiden?

    Normalt leverer vi pakken indenfor en uge. Hvis efterspørgsel på et produkt bliver større end forventet, må vi vente på nye produkter fra vores fabrikker. Pakken sendes da først når alle produkterne er på lager.
    Er der lang ventetid på et produkt sender vi de produkter som vi har på lager og når det ventede produkt kommer på lager sendes det fragtfrit til dig.
    Følg din bestilling


     
Updated on 14/02/2023
Produktet er tilføjet til din ønskeliste.Se min ønskeliste.