This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry
Error reason : unknown
Almindelige spørgsmål
Fragt
Hvor lang er leveringstiden?
Jeg er ikke tilfreds med varen jeg har købt eller jeg fortryder mit køb
Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse eller anden information på min kundekonto?
Vi sætter pris på at du også kontakter vores kundeservice når du ændrer adresse, e-mail adresse eller andet så vi kan opdatere informationen på dit kundenummer.
Bestilling
Fragt
Jeg har fået en rabatkode som giver mig en ekstra rabat eller præmie
Kan jeg anvende rabatkoden på mit postordretilbud?
Jeg har flere rabatkoder jeg vil anvende på samme bestilling
Jeg har lige bestilt men vil ændre noget i bestillingen
Kan jeg finde en oversigt over mine køb på min kundekonto?
Kan jeg se hvad fakturaerne indeholder?
Jeg er ikke tilfreds med varen jeg har købt eller jeg fortryder mit køb
Vi har sendt dig forkerte varer eller noget er gået i stykker
Levering
HENTNING AF DIN PAKKE
LEVERING PÅ MIN ADRESSE
FIRMAADRESSE
Kundekonto
Jeg vil handle på hjemmesiden men er allerede kunde
Hvordan opretter jeg en kundekonto?
Du opretter en kundekonto ved at klikke på «opret en kundekonto» som findes på vores hjemmeside eller klik her https://www.yves-rocher.dk/register.
Ifyld dine personlige oplysninger, observer venligst at ordrer kun sendes til modtagere som vi har komplet fornavn på. Du vælger også et hemmeligt password. Bekræft derefter at du vil oprette en kundekonto, klik på «bekræft».
Hvordan ændrer jeg min e-mail adresse eller anden information på min kundekonto?
Vi sætter pris på at du også kontakter vores kundeservice når du ændrer adresse, e-mail adresse eller andet så vi kan opdatere informationen på dit kundenummer.
Jeg er flyttet og har ændret adressen på min kundekonto
Jeg har forsøgt at logge ind mange gange uden at lykkes og nu får jeg meddelse om at min kundekonto er deaktiveret
Jeg har glemt mit password til min kundekonto
Kundenummer
Hvor finder jeg mit kundenummer?
Dit kundenummer finder du på dine fakturaer eller på reklamerne som vi sender til dig. Har du ikke dit kundenummer kan du kontakte kundeservice så hjælper vi dig.
Hvornår behøver jeg mit kundenummer?
Du behøver dit kundenummer når du skal spore din bestilling
https://services.yves-rocher.com/DK/, bestille via dit postordre tilbud på onlineorder eller når du vil hverve en kunde. Ellers er det altid fint hvis du kan oplyse kundenummeret når du kontakter os i alle henseende.
Nyhetsbrev
Hvordan abonnerer jeg på jeres nyhedsbrev?
Hvordan afmelder jeg jeres nyhedsbrev?
Jeg har afmeldt jeres nyhedsbrev men får dem stadig
Tilbud
Sender Yves Rocher månedspakker?
Jeg vil bestille på hjemmesiden men har også fået et postordretilbud som jeg vil bestille fra
Jeg har fået et postordretilbud men finder det ikke på hjemmesiden
Jeg ønsker ikke at få adresseret tilbud fra Yves Rocher
Jeg har bedt jer stoppe adresserede tilbud men de kommer stadigvæk
Kan jeg anvende rabatkoden på mit postordretilbud?
JEG HAR FLERE RABATKODER JEG VIL ANVENDE PÅ SAMME BESTILLING
JEG HAR SET EN PRÆMIE PÅ ET ANDET TILBUD SOM JEG VIL HAVE MED PÅ MIN BESTILLING - KAN JEG BYTTE PRÆMIER?
JEG HAR FLERE RABATKODER, JEG GERNE VIL BRUGE I SAMME KØB
Faktura/betalinger
FAKTURA
KONTO/DELBETALING
KORTBETALING
Spore min bestilling
Hvor lang er leveringstiden?
Her blev noget forkert
Ønskelisten er fuld