FAQ_DK

DE MEST ALMINDELIGE SPØRGSMÅL

. Hvordan gør jeg den første gang, jeg bestiller? Din første ordre? Ingen panik! Yves Rocher har lavet en guide, som viser alle trin for dit køb. For at se den, klik her.

. Kan jeg betale sikkert på yves-rocher.dk? Ja, alle oplysninger som vedrører din bestilling, specielt online-betaling med betalingskort, er beskyttede. Hele transaktionen sker via en sikker forbindelse (SSL) og dit bankkortnummer krypteres. Du kan føle dig tryg og sikker, når du handler online.

. Hvordan ved jeg, hvor min pakke er? For at finde ud af hvor din pakke befinder sig, er det nok at gå ind på websiden https://services.yves-rocher.com/DK. For at identificere dig opgiver du dit kundenummer og dit password (det samme som dit postnummer).
Klik derefter på "fortsæt". Dine bestillinger kommer så straks op på skærmen. Her kan du også enkelt se, om dine fakturaer er betalte.

. Hvordan skaber jeg en ny kundekonto på siden? Der er to alternativer:
1) Du kan skabe din kundekonto direkte på forsiden, ved at klikke på linket "Opret en kundekonto" som findes under logoet Yves Rocher.
2)Hvis du navigerer på andre sider, er det nok at klikke på "min kundekonto" øverst oppe på siden, over menuen. Når du kommer ind på siden, klik på linket "skab min kundekonto".

Oplys derefter dine personlige oplysninger og e-mail-adresse i formularen.
Du vælger også et hemmeligt password, som du bekræfter to gange.
Det eneste som mangler, er at bekræfte, at du vil oprette en kundekonto. For at gøre det klikker du på knappen "bekræft".

. Hvordan ændrer jeg min e-mail-adresse? Du ændrer enkelt din e-mail-adresse under rubrikken "min kundekonto" øverst på siden. Klik derefter på "min personlige information".
Du kan nu let skrive din nye e-mail-adresse. Ændringen gennemføres dog ikke, før du har trykket på "bekræft".
Observer! Når du ændrer din e-mail-adresse, så ændres dine inloggningsoplysninger også.

. Hvis jeg støder på problemer på hjemmesiden, hvem skal jeg så kontakte? Du kan kontakte Yves Rochers Kundetjeneste via e-mail ved at klikke på teksten ”Kontakt os”, som du finder i menuen helt ude til højre. Du kan også kontakte vores Kundetjeneste på telefonnummeret 33 33 04 70 (mandag - fredag: 8.00-18-00, lørdag 09.00-14.00, søndag lukket).

. Hvor lang leveringstid har I, og hvad koster det? Vi leverer normalt din pakke inden for 2-5 hverdage. Skulle efterspørgslen på et produkt blive megetstørre end forventet, må vi afvente fremstillingen af flere produkter fra vores fabrikker. Vi venterda med at sende pakken, til alle varer er på lager.

Bestiller du for mere end 150,-, betaler Yves Rocher fragten. Bestiller du for under 150,- tillægges der 25,- i fragtgebyr. For ordrer under 50,- tillægges der 12,50 i ekspeditionsgebyr.