Vilkårene er gældende for samtlige produkter, som markedsføres og sælges via vores hjemmeside www.yves-rocher.dk

Hvis du har foretaget din bestilling via vores trykte materiale eller pr. telefon, klik her.
Hvis bestillingen er under 199 DKK, tilkommer fragtomkostninger på 35 DKK. Bestillinger, som er under 99 DKK efter afdrag af eventuel rabat, ekspederes ikke.
Vi leverer normalt din pakke inden for 2-5 hverdage. Hvis efterspørgslen på et produkt viser sig at være meget større end forventet, må vi afvente leveringen af nye produkter fra vores fabrikker. Vi venter da med at sende de bestilte varer, til alle varer er på lager. Vi forbeholder os retten til at stryge varen fra din bestilling i de tilfælde, hvor levering ikke kan ske inden for rimelig tid. Ved forsinket levering har du ret til at ophæve købet, hvis forsinkelsen er af væsentlig betydning for dig. Hvis du har betalt på forhånd og ønsker at ophæve købet på grund af forsinket levering, tilbagebetales pengene normalt til dig inden for 14 dage.
Produkterne leveres sammen med en faktura og du har altid op til 30 dages omkostningsfri kredit. Bestillinger over 500,- kan kun betales med VISA eller Mastercard. Vi forbeholder os retten til at begrænse antallet af ubetalte fakturaer. Vi ekspederer ikke ordrer til f.eks. Poste Restante-adresser samt kunder med betalingsanmærkninger og lignende. Ved for sen betaling opkræves rykkergebyr, morarente og inkassoomkostninger.
Vores pakker sendes uden omdeling. For at gøre det så enkelt som muligt for dig at hente din pakke vælger Yves Rocher det Bring afhentningssted som ligger nærmest din bopæl. Afhentningsstedet er hos et ombud i en butik eller på en tankstation. Vil du have pakken sendt med omdeling og leveret på din adresse så kan du bestille ”levering til døren” mod et gebyr.
For at bestille via internet skal du være fyldt 18 år.
Hvis du ikke afhenter din pakke betragtes dette ikke, som en fortrydelse af købet. For at fortryde købet, skal du give os besked herom efter ovennævnte procedure. Hvis du ikke afhenter din vare eller den bliver returneret, vil vi kontakte dig for at høre, om du vil fortryde købet. I forbindelse med uafhentede pakker debiterar vi 150 DKK. Vælger du at fastholde købet skal du betale omkostningerne ved at få varen leveret igen.
Vi leverer ikke til adresser uden for Danmark, vi leverer heller ikke til Grønland og på Færøerne. For at se, hvilke lande vi findes i, kan du gå ind på www.yves-rocher.com
Hvis du af en eller anden grund ikke skulle være tilfreds med et produkt, kan du returnere det inden 14 dage, efter du har modtaget din pakke. Ved returnering af kosmetiske produkter skal disse være ubrugte. Som kunde har du ret til at åbne emballagen for at kontrollere varen. Vedlæg kundeservicedelen fra din faktura og skriv, om du ønsker at bytte produktet eller at få dine penge tilbage.

Vælger du at få pengene tilbage, betaler vi varens pris samt ekspeditionsafgiften og fragten, som vi har debiteret dig. Hvis du har bestilt mere end ét produkt og ikke returnerer alle, betaler vi dog ikke ekspeditionsafgiften og fragten tilbage. Dette skyldes, at ekspeditionsafgiften og fragten i de fleste tilfælde er de samme, uanset hvor mange produkter du har købt.

Ved bytte eller retur står du selv for returfragten og transportrisiko.Hvis varen er forkert eller fejlekspederet, kontakt kundeservice, før du returnerer din vare.
Ved adresseændring eller andre ændringer bedes du meddele os dette via e-mail kundeservice@yves-rocher.dk eller telefon. Dette gør det lettere for os at give dig en god service.
I visse tilfælde får et produkt en ny emballage eller formel. Vi forbeholder os i så fald retten til at erstatte det ældre produkt med det nye. Nogle gange bliver vores gaver og præmier også mere populære end forventet, hvilket kan indebære, at de bliver udsolgt. Vi har i så fald ret til at erstatte gaven/præmien med en anden.
Hvis der er sket en fejl i forbindelse med din bestilling, hvis noget er gået i stykker, eller hvis der er andet, som du ikke er tilfreds med – henvend dig med en reklamation til vores kundeservice, så snart du opdager dette, så vil vi gøre vores yderste for at hjælpe dig. Reklamationer skal ske inden for rimelig tid fra du har opdaget manglen.

Du har altid to års reklamationsret i henhold til købeloven.
Hvert tilbud er unikt og kan ikke kombineres med noget andet tilbud. Bemærk, at hver bestilling leveres separat. De specialtilpassede købsvilkår, som eventuelt står nævnt i forbindelse med respektive tilbud, går forud for de vilkår, som er anført her. Tilbud gælder t.o.m. angivet dato, eller så længe lager haves. Vi forbeholder os retten til at trække et tilbud tilbage før udgangen af en angivet gyldighedstid.
Der kan forekomme mindre nuanceforskelle mellem de farveprøver, som vises på skærmen eller i vores trykte materiale, og farven på de produkter, som leveres til dig.
Vi forbeholder os retten til at annullere bestillinger, uanset om det gælder fejlagtigheder som trykfejl, tekniske problemer eller masseordrer.
Vi forbeholder os retten til at stoppe og kreditere bestillinger fra forhandlere.
Priserne er angivet i DKK og er inklusive 25 % moms. Vi forbeholder os retten til at justere priserne i forbindelse med omstændigheder, som vi ikke råder over, fx forhøjede råvarepriser, momsjusteringer, ændrede valutakurser eller andre statslige indgreb.
Informationen på www.yves-rocher.dk omfattes af Lov (nr. 1144 af 23. oktober 2014) om ophavsret (Ophavsretsloven) Materiale fra yves-rocher.dk må ikke kopieres, modificeres, genudgives eller distribueres i strid med Ophavsretsloven og uden skriftlig godkendelse fra Yves Rocher Suède AB.
Forbrugere Ved tvister, som det ikke lykkes os at løse sammen, anbefaler vi, at du henvender dig til Center for Klageløsning. Vores policy er at følge Forbrugerklagenævnets anbefalinger. Du finder deres hjemmeside her: http://www.forbrug.dk/.

Du kan også bruge den onlineplatform, som EU-kommissionen har oprettet til løsning af tvister. Du finder onlineplatformen her: http://ec.europa.eu/odr.
Yves Rocher bærer ansvaret for eventuelle fragtskader mellem vores lager og dit nærmeste udleveringssted. Hvis pakken er beskadiget ved ankomsten, beder vi dig anmelde dette direkte på stedet. Så tager udleveringsstedet pakken tilbage, og vi sender en ny pakke til dig.
Når du foretager en bestilling, godkender du, at Yves Rocher lagrer dine personlige oplysninger for at kunne håndtere din bestilling samt for at kunne markedsføre forskellige tilbud vedrørende tilsvarende produkter. Al behandling af personlige oplysninger sker i overensstemmelse med Persondataloven (Lov nr. 429 af 31. maj 2000).

Hvis du ikke længere ønsker, at dine oplysninger skal anvendes af os, eller hvis du vil have oplyst, hvilke personlige oplysninger vi har lagret om dig, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.
Vores website anvender såkaldte ”cookies”. Dette er en standardiseret teknologi, som næsten alle websites benytter sig af i dag. En cookie er en tekstfil, som lagres på kundens computer, når kunden surfer til en website. En cookie indeholder kun tekstinformation og kan ikke indeholde virus. Brugen af cookies på en website giver mulighed for at forbedre websiten via funktioner, som ellers ikke ville være mulige. Ingen personlig information gemmes via cookies på websiten, og den information, som gemmes om de besøgende, kan ikke spores. Hvis du ikke ønsker at tillade anvendelsen af cookies, kan du ændre indstillingerne i din browser. http://www.yves-rocher.dk/control/dynpage/~struct=infopage/~page=privacy_dk#link4


Åbningstider kundeservice Mandag – fredag: 08.00-18.00 Lørdag: 09.00-14.00 Søn- og helligdage: lukket

Postadresse: Yves Rocher Suéde AB, Postboks 109, 0900 København C

E-mail: kundeservice@yves-rocher.dk CVR-nr.:20 32 04 35
Tlf. nr.: 33 33 04 70