Vi tager forbehold for eventuelle prisændringer som følge af forhøjede råvarepriser, momsjusteringer, ændrede valutakurser og andre statslige indgreb, som Yves Rocher ikke råder over. Moms er inkluderet i alle priser.
Dansk lov om ophavsret er gældende. Materiale fra denne hjemmeside må ikke kopieres, modificeres, genudgives eller distribueres uden skriftlig godkendelse fra Yves Rocher Suède.
Hvis du af en eller anden grund ikke skulle være tilfreds med et produkt, kan du returnere det inden 14 dage, efter du har modtaget din pakke. Ved returnering af kosmetiske produkter skal disse være ubrugte. Som kunde har du ret til at åbne emballagen for at kontrollere varen. Vedlæg kundeservicedelen fra din faktura og skriv, om du ønsker at bytte produktet eller at få dine penge tilbage.

Vælger du at få pengene tilbage, betaler vi varens pris samt ekspeditionsafgiften og fragten, som vi har debiteret dig. Hvis du har bestilt mere end ét produkt og ikke returnerer alle, betaler vi dog ikke ekspeditionsafgiften og fragten tilbage. Dette skyldes, at ekspeditionsafgiften og fragten i de fleste tilfælde er de samme, uanset hvor mange produkter du har købt.

Ved bytte eller retur står du selv for returfragten og transportrisiko. Send produktet som almindelig pakke eller brev – ikke pr. efterkrav. Hvis varen er forkert eller fejlekspederet, kontakt kundeservice, før du returnerer din vare.
Købeloven giver dig ret til at reklamere over en vare inden for 2 år, under forudsætning af at varen har en mangel på det tidspunkt, hvor den leveres. Reklamationen skal foretages inden for rimelig tid, efter du har opdaget manglen. Ved tvister, som vi ikke kan løse sammen, anbefaler vi, at du henvender dig til Forbrugerklagenævnet. Vi følger altid deres anbefalinger. Du kan få information og hjælp her: www.forbrug.dk
I visse tilfælde får et produkt ny emballage eller en forbedret formel, før kampagnen er blevet sendt til dig. I så fald erstatter vi det gamle produkt med det nye. Nogle gange kan vores gaver og præmier også blive mere populære end forventet, hvilket kan indebære, at de bliver udsolgt. Vi sender i så fald en tilsvarende eller bedre gave/præmie.
Vi vil gerne have mulighed for at rette vores fejl. Er der begået en fejl i din bestilling – er noget gået i stykker, eller er der noget andet, som du ikke er tilfreds med – så henvend dig straks til vores kundeservice, så skal vi gøre vores bedste for at hjælpe dig. Send en e-mail til kundeservice@yves-rocher.dk, ring eller skriv. Hvis du skriver, så brug kundeservicedelen fra den gældende faktura.
Vi leverer normalt din pakke inden for 2-5 hverdage. Skulle efterspørgslen på et produkt vise sig meget større end forventet, må vi afvente fremstillingen af nye produkter fra vores fabrikker. Vi venter da med at sende pakken, til alle varer er på lager.
For at gøre det så enkelt som muligt for dig at hente din pakke vælger Yves Rocher det afhentningssted som ligger nærmest din bopæl. Afhentningsstedet kan være et posthus eller butikker og tankstationer som har længe åbent og i weekenden.
Yves Rocher bærer ansvaret for eventuelle fragtskader mellem vores lager og dit nærmeste udleveringssted. Hvis pakken er beskadiget ved ankomsten, beder vi dig anmelde dette direkte på stedet. Så tager postvæsenet pakken tilbage, og vi sender en ny pakke til dig. Ved returnering af produkter til os, bærer du ansvaret for fragt og transportrisiko.
Ved adresseændring eller andre ændringer bedes du kontakte kundeservice, så ændringerne også opdateres på dit kundenummer. Det gør det lettere for os at give dig god service.
Skulle du ikke afhente din pakke, bliver du debiteret omkostninger for fragt, returfragt og ekspedition ca. 100,-
Vi leverer ikke til adresser uden for Danmark, og vi leverer heller ikke til Grønland og på Færøerne. Vi henviser til vores kontorer i udlandet. Du er velkommen til at gå ind på www.yves-rocher.com eller ringe til vores kundeservice, så oplyser vi, i hvilke lande vi findes.
Produkterne leveres sammen med en faktura, og du har altid 30 dages omkostningsfri kredit. Bestillinger over 500,- kan kun betales med VISA eller Mastercard. Vi forbeholder os retten til at sende pr. efterkrav i følgende tilfælde: postboks- og Poste Restante-adresser (c/o), til kunder med betalingsanmærkninger og lignende. Yves Rocher betaler naturligvis efterkravsgebyret.

Ved for sen betaling opkræves rykkergebyr, morarente og inkassoomkostninger. Vi forbeholder os retten til at begrænse antallet af ubetalte fakturaer.
Hvis bestillingen er på under kr 150,- tillægges fragtomkostninger på kr 35,-. Yves Rocher ekspederer ikke bestillinger under 99,- efter afdrag af eventuel rabat. Levering til dørren, kan kun ske hvis kunden kan tage imod pakken personligt eller har modtagerflex. Hvis pakken ikke kan leveres i henhold til dette skal kunden selv hente den på posthuset/hos ombud.
Ethvert tilbud er enestående/unikt og kan ikke kombineres med noget andet tilbud. Bemærk, at hver bestilling leveres separat. De købsvilkår, som eventuelt står nævnt i forbindelse med det pågældende tilbud, går forud for de betingelser, som er anført her.
Yves Rochers tilbud gælder kun for personer, som er fyldt 15 år. Hvis du er mellem 15 og 18 år, skal en værge underskrive din bestilling. Du ska være fyldt 18 år for at bestille på internet.
Som kunde hos Yves Rocher har du mulighed for at få tilbud fra andre samarbejdspartnere via post, sms og e-mail. Hvis du ikke ønsker, at dine oplysninger skal anvendes af andre virksomheder, eller hvis du ønsker indsigt i de personlige oplysninger, vi har registreret om dig, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice. Persondataloven finder du her: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=828
Der kan forekomme mindre nuanceforskelle mellem de farveprøver, som vises på skærmen eller i vores trykte materiale, og farven på de produkter, som leveres til dig.
Vi tager forbehold for eventuelle tryk- og korrekturfejl samt digitale bugs i vores tilbud.