Begynd med at oprette en kundekonto. Dette gælder også selvom du allerede er kunde hos Yves Rocher. Du registrerer dig som om du er en ny kunde. Udfyld de obligatoriske felter. Udfra de personlige oplysninger som du oplyser finder vi frem til dit kundenummer i vores kunderegister.

Du opretter en kundekonto ved at klikke på «opret en kundekonto» som findes på vores hjemmeside eller klik her https://secureorder.yves-rocher.dk/control/newcustomer

Ifyld dine personlige oplysninger, observer venligst at ordrer kun sendes til modtagere som vi har komplet fornavn på. Du vælger også et hemmeligt password. Bekræft derefter at du vil oprette en kundekonto, klik på «bekræft»

Log ind på din konto og vælg rubrikken «min kundekonto».Skriv din nye e-mail adresse eller ret det som skal ændres. Ændringen gennemføres når du har klikket «bekræft» OBS: når du ændrer e-mail adressen så ændres dine indlogningsoplysninger også. Vi sætter pris på at du også kontakter vores kundeservice når du ændrer adresse, e-mail adresse eller andet så vi kan opdatere informationen på dit kundenummer.

Hvis du laver en adresseændring eller anden ændring på din kundekonto så beder vi dig også kontakte os via e-mail eller telefon så vi kan opdatere informationen på dit kundenummer.

Kontakt venligst kundeservice så aktiverer vi din konto og giver dig eventuelt et nyt password.

Vælg «log ind» som findes øverst på hjemmesiden og vælg «har du glemt dit password?". Skriv din e-mail adresse så sender vi et nyt password til dig.

Klik på «Abonnere på nyhedsbrev» som findes øverst på hjemmesiden. Skriv din e-mail adresse og klik "ok". Registrere dine personlige oplysninger og klik "bekræft".

Du kan enkelt afmelde nyhedsbrevet på vores hjemmeside via nyhedsbrevet eller klik her

Kontakt venligst kundeservice, oplys dit navn så undersøger vi om du har en anden aktiv email adresse

Dit kundenummer finder du på dine fakturaer eller på reklamerne som vi sender til dig. Har du ikke dit kundenummer kan du kontakte kundeservice så hjælper vi dig.

Du behøver dit kundenummer når du skal spore din bestilling https://services.yves-rocher.com/DK/, bestille via dit postordre tilbud på onlineorder eller når du vil hverve en kunde. Ellers er det altid fint hvis du kan oplyse kundenummeret når du kontakter os i alle henseende.

Du har altid 30 dages omkostningsfri kredit på bestillinger op til 500,- når du handler på hjemmesiden. Bestillinger på mere end 500,- kan kun betales med VISA eller Mastercard.

Hvis du handler fra postordretilbuddet på hjemmesiden finder du købsbetingelserne på det aktuelle tilbud.

En faktura sendes sammen med varerne.

Vi tilbyder omkostningsfri kredit og der tilkommer ingen fakturaafgifter.

På vores postordretilbud tilbyder vi en kredittid fra 30 dage og op til tre måneder. Det fremgår på hver enkelte bestillingsseddel hvilken kredittid som gælder. Den kredittid gælder også hvis du bestiller via onlineorder,
www.yves-rocher.dk/onlineorder.
På hver enkelte bestillingsseddel fremgår det hvilken kreditgrænse som gælder for det aktuelle tilbud man bestiller fra. Bestillinger som overstiger angivet beløb sendes pr efterkrav. Yves Rocher betaler efterkravsgebyret.

Vi har anpasset kredittiden på vores postordretilbud. Tidligere forekom forfaldsdatoen hvornår som helst i måneden hvilket var ubelejligt for mange kunder. Vores fakturaer er nu anpasset så at du altid har forfaldsdato den sidste dag i måneden. Denne ændring af forfaldsdatoen til en fast dato hver måned, indebærer samtidigt at kredittiden kan variere noget i antal dage fra gang til gang, men du har altid mindst 30 dages kredit.

Vil du have en fakturakopi eller har andre spørgsmål angående en faktura hjælper kundeservice dig gerne.

Behøver du et nyt indbetalingskort eller faktura er du velkommen til at kontakte kundeservice så hjælper vi dig med det.

Du kan dele din betaling så længe hele beløbet er betalt sidste rettidige betalingsdato som er oplyst på girokortet. Anvend samme betalingsinformation som står på girokortet selvom du vælger at dele din betaling

Skal du bestille på hjemmesiden og vil anvende værdikuponer kan du anvende 1 stk værdikupon pr bestilling. På værdikuponens fremside er der et løbenummer som du skal oplyse. Nummeret skal registreres i indkøbskurven i feltet «rabatkode» klik derefter «ok». Beløbet bliver da fratrukket direkte på din bestilling. Du kan anvende 1 stk værdikupon pr bestilling.
Har du også en rabatkode du vil anvende for at få en ekstra rabat eller præmie kan disse ikke kombineres med en værdikupon. Du bør da anvende rabatkoden og maile løbenummeret og valutaen på værdikuponen til os før eller efter bestillingen og vi registrerer den på dit kundenummer.
Vil du bestille via et postordretilbud på hjemmesiden kan du kontakte kundeservice før eller efter bestillingen, opgiv løbenummeret og valuta på kuponen og vi registrerer værdikuponens valuta på dit kundenummer.
Vil du indsende din bestilling skal du udfylde dine oplysninger på værdikuponen og vedlægge den bestillingssedlen, beløbet fratrækkes bestillingssummen.
Vil du bestille pr telefon skal du oplyse løbenummeret som står på værdikuponen, beløbet fratrækkes bestillingssummen.

Du kan ta del af rabatterne både på hjemmesiden og postordretilbuddet ved at gøre separate bestillinger som bliver faktureret hver for sig

Du kan bestille fra tilbuddet via www.yves-rocher.dk/onlineorder, eller via rubrikken «tilbud via postordre» som du finder på hjemmesiden. Oplys kampagnekoden som står på det pågældende tilbud, du finder den på bestillingsedlen. Kampagnekoden begynder med feks D13XXXXX. Når du har skrevet kampagnekoden og dit kundenummer vises ordresedlen i miniformat. Hvis du bestiller fra et postordretilbud gælder den købsinformation som oplyses i det aktuelle tilbud du bestiller fra. Du behøver ikke at oprette en kundekonto på hjemmesiden når du bestiller fra vores postordretilbud, kun kampagnekoden og dit kundenummer.

Du kan anvende 1 rabatkode pr bestilling

Vi sender ingen månedspakker, du vælger selv hvornår du vil bestille.

Rabatkoden gælder kun når du handler på hjemmesiden og kan ikke kombineres med dine postordretilbud

Du kan ikke kombinere forskellige tilbud eller bytte præmier fra forskellige tilbud.

Vi sætter pris på at du vil hverve en ny kunde og som tak for dette kan du vælge en af præmierne som er præsenteret i vores hvervetilbud. Dette gælder for hvervning: kunden skal være fyldt 16 år (værges underskrift hvis personen er under 18 år), ikke have bestilt hos os tidligere, mininum køb er 100,- Hvervepræmien du vælger sendes i velkomstpakken til den nye kunde. Du er velkommen til at hverve en ny kunde pr email, brev eller den nye kunde kan ringe og bestille pr telefon. Kontakt gerne kundeservice hvis du behøver et hvervetilbud.

Kontakt kundeservice så hjælper vi dig

Vores adresserede tilbud bliver planeret i god tid og derfor kan der komme 1-2 tilbud efter du har afmeldt dem.

Handler du på hjemmesiden er det fragtfrit når du handler for over 150,-. Handler du under 150,- tilkommer fragtomkostninger på 35,- Yves Rocher ekspederer ikke bestillinger under 99,- efter afdrag af eventuel rabat. Bestiller du fra et postordretilbud er fragtgrænsen en anden og på hvert tilbud er det oplyst hvilken fragtgrænse som gælder for det aktuelle tilbud man sidder med.

Rabatkoden gælder kun når du handler på hjemmesiden og det er i rubrikken «rabatkode» som findes længst nede i indkøbskurven som rabatkoden skal registreres. For at aktivere rabatkoden klikker du «ok» da skal præmien eller rabatten som er lovet registreres omgående.

Du kan anvende 1 rabatkode pr bestilling

Rabatkoden gælder kun når du handler på hjemmesiden og kan ikke kombineres med dine postordretilbud

Du kan ikke selv ændre din bestilling og vi beder dig kontakte kundeservice så hjælper vi dig bedst muligt.

Oversigt over dine køb og fakturaer finder du på samme side der du sporer din bestilling https://services.yves-rocher.com/DK/

Vil du have en fakturakopi hjælper kundeservice dig med det.

Hvis du mod formodning ikke skulle være tilfreds med en vare eller fortryder et køb så kan du returnere den inden 14 dage efter at du har hentet pakken. Varen skal være uanvendt og returen skal sendes til Yves Rocher, Postboks 109 0900 København C. Vedlæg kundeservicedelen fra fakturaen og skriv om du vil bytte varen eller få pengene tilbage. Vælger du at få pengene tilbage betaler vi den pris du har betalt for varen samt ekspeditionsafgiften og fragten. Har du har bestilt flere varer og ikke returnerer alle så tilbagebetaler vi ikke ekspeditionsafgiften og fragten. Dette fordi ekspeditionsafgiften og fragten i de fleste tilfælde er den samme uafhængig af hvor mange varer du har købt. Ved bytte eller retur står du selv for fragt- og transportrisiko. Send varen som almindelig pakke eller brev, ikke som efterkravspakke

Vi vil gerne have mulighed for at rette vores fejl. Har vi ekspederet din bestilling forkert eller er noget gået i stykker eller er der noget andet, som du ikke er tilfreds med – så henvend dig straks til vores kundeservice, så skal vi gøre vores bedste for at hjælpe dig. Send en e-mail, ring eller skriv til os. Hvis du skriver til os, beder vi dig anvende kundeservicedelen fra den pågældende faktura. Yves Rocher betaler naturligvis for returfragten, hvis vi har begået en fejl. Ved reklamation af en hel levering erstatter vi også den af kunden betalte fragt og ekspeditionsafgift. Ved eventuel tvist følger vi Købeloven.

Normalt leverer vi pakken indenfor en uge. Hvis efterspørgsel på et produkt bliver større end forventet, må vi vente på nye produkter fra vores fabrikker. Pakken sendes da først når alle produkterne er på lager.
Er der lang ventetid på et produkt sender vi de produkter som vi har på lager og når det ventede produkt kommer på lager sendes det fragtfrit til dig.

Du kan spore din bestilling via din kundekonto, ordrebekræftelsen eller på hjemmesiden. Længst oppe på siden under menyen «tilbud via postordre» og «spor min bestilling» https://services.yves-rocher.com/DK/ Oplys dit kundenummer og dit password, som er dit postnummer. Klikker du på kategorien under «distributør» kommer du direkte ind på distributørens hjemmeside og du finder information om din pakke.

Vi har ikke butikker i Danmark. Skal du til udlandet er du velkommen til at klikke på lænken og se hvor du finder vores butikker, http://storelocator.yves-rocher.com/sv/

Send venligst en e-mail til etablering@yves-rocher.se Vi sætter pris på at du fortæller lidt om dig selv og en beskrivelse af din forretningsplan.

Vi henviser dig til vores hovedkontor i Frankrig tlf 0033-141085500

Normalt leverer vi pakken indenfor en uge. Hvis efterspørgsel på et produkt bliver større end forventet, må vi vente på nye produkter fra vores fabrikker. Pakken sendes da først når alle produkterne er på lager.
Er der lang ventetid på et produkt sender vi de produkter som vi har på lager og når det ventede produkt kommer på lager sendes det fragtfrit til dig.

Vores pakker sendes uden omdeling. For at gøre det så enkelt som muligt for dig at hente din pakke vælger Yves Rocher det afhentningssted som ligger nærmest din bopæl. Afhentningsstedet kan være et posthus eller butikker og tankstationer som har åbent længe og i weekenden. Vil du have pakken sendt med omdeling kan du bestille ”levering til døren” mod et ekspeditionsgebyr.

Du kan spore din bestilling via din kundekonto, via ordrebekræftelsen eller på hjemmesiden. Længst oppe på siden under menyen «tilbud via postordre» og «spor min bestilling» https://services.yves-rocher.com/DK/ Oplys dit kundenummer og dit password som er dit postnummer. Klikker du på katogorien «post» under "distributør" kommer du direkte ind på Post Danmarks hjemmeside og du finder her information om din pakke.
Du kan spore alle bestillinger som bliver sendt som postpakker, dette bestemmes udfra størrelse og vægt. Pakker som bliver sendt som brev kan ikke spores.

Vores pakker sendes uden omdeling. For at gøre det så enkelt som muligt for dig at hente din pakke vælger Yves Rocher det afhentningssted som ligger nærmest din bopæl. Afhentningsstedet kan være et posthus eller butikker og tankstationer som har åbent længe og i weekenden. Vil du have pakken sendt med omdeling kan du bestille ”levering til døren” mod et ekspeditionsgebyr.

Modtagerflex er en aftale mellem dig som modtager og Post Danmark. Modtagerflex gælder kun pakker som leveres med omdeling og vores pakker sendes uden omdeling. For at modtagerflex aftalen skal gælde skal du vælge «levering til døren» og det koster et ekspeditionsgebyr per pakke.

Vi sender ikke pakker til Pakkeboks adressser.

Vores pakker sendes uden omdeling. Vil du have en pakke leveret til en firmaadresse så kan du vælge «levering til døren» mod et ekspeditionsgebyr.